Feladatkezelő


Az iratkezelő rendszer feladatkezelő modulja hatékony eszköz a dokumentumokkal kapcsolatos feladatok nyomon követésére és elvégzésére és akár komplex és bonyolult üzleti folyamatok is egyszerűen leképezhetőek. A modul segítségével az adott tevékenység változatos munkafázisai és azok közötti logikai kapcsolat, vagy éppen jogosultsági kör definiálható ezáltal biztosítva a digitális ügyvitel hatékonyságát. 

 

 

 

 

Általános jellemzők

  • Lehetőség a rendszerben rögzített iratokkal kapcsolatos feladatok létrehozására.
  • A feladatok kioszthatók különböző szervezeti egységekben és beosztásokban dolgozó ügyintézőknek.
  • A feladatokat egymás után vagy párhuzamosan is el lehet végezni.

Jogosultságkezelés

  • A létrehozott feladatok és a csatolt iratok betekintése és kezelése jogosultsági szinthez kötött.
  • A modul kezeli a főnök-beosztott(ak) struktúrát és a helyettesítést is.

Funkciók

  • Iktatási adatok és csatolt dokumentumok automatikus átemelése a feladatba.
  • Megjegyzés és kiegészítő dokumentumok csatolási lehetősége.
  • Online párbeszédablak a feladatban résztvevők között.
  • Naptárnézet lehetősége.
  • Feladat kiosztó, kiemelt felelős és felelősök strukturális felépítése.
  • A felelősök egymás után vagy párhuzamosan is dolgozhatnak a feladaton.
  • Feladatok időbeli nyomon követése.
  • E-mail és rendszerértesítések feladatokról és határidőkről.
  • A feladatok klónozhatók/másolhatók és ismétlődésük is beállítható.

A feladatkezelő modul előnyei

  • Hatékonyabbá teszi a dokumentumokkal kapcsolatos feladatok kezelését.
  • Javítja a munkafolyamatok átláthatóságát.
  • Csökkenti a hibalehetőséget.
  • Időt és energiát takarít meg.

A Feladatkezelő bevezetése számos előnnyel járhat az Ön vállalkozása számára. További információkért forduljon hozzánk bizalommal!